Látogatók

2011. augusztus 24., szerda

Tükör

Üdvözlök minden olvasót!


Nehéz belekezdeni ebbe az első bejegyzésbe mivel annyi mindent le kéne benne írnom hiszen még csak most jött létre ez a blog, ez az online újság és senki nem tud róla semmit. Senki nem tudja ez az oldal miről fog szólni. Hát elárulom:
Ez az oldal kemény társadalomkritikákat fog megfogalmazni főleg a mostani interneten felnőtt generációról, fiatalokról. A kirobbantó ok egy haláleset.
A napokban történt egy haláleset szülővárosom környékén. Nem ismertem személyesen az illetőt de több ismerősöm igen. Érdekelt, hogy ki volt egy tragikus baleset áldozata így rákerestem a nevére az 'Arckönyvön'. Meg bírtam nézni az üzenőfalát, hajtott a kíváncsiság így megtettem és a következőre lettem figyelmes (az akkor elmúlt 1 órát néztem vissza); egy srác a következőt hagyta a 'falon': "Nyugodj békében tökös". Körülbelül még 100 ember hagyott ott üzeneteket, hogy részvét a családnak, nyugodj békében.

Na én most szeretném felhívni a figyelmet emberek!!! NEM ÍGY KELL RÉSZVÉTET NYÍLVÁNÍTANI! Egy szaros közösségi oldalon!? Legyen már annyi emberi tisztesség, hogy az ilyen eseteknél SZEMÉLYESEN  elmegyünk és úgy fejezzük ki részvétünket. Hát milyen világban élünk már? Temetéseket Skypeon keresztül fogunk végignézni? Egy születésnapi party tényleg arról fog szólni, hogy msnen konferencia beszélgetést indítunk? Esküvő webcamon keresztül? Hova lesznek így az emberi kapcsolatok?

Természetesen az összes bejegyzésnél igaz lesz: akinek nem inge ne vegye magára.
Köszönöm, hogy meglátogattátok az oldalt.


Főszerkesztő









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése